Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна радиатор парното на 166 2.0 + снимки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна радиатор парното на 166 2.0 + снимки

    Здравейте колеги
    Както повечето 166 така и моята запотяваше стъклата и си знаех че радиатора на парното си беше заминал и така до онзи ден докато не ме хванаха лудите и реших да го разглобя ,което се оказа не много сложна работа и не изисква кои знае какви умения и инструменти .И така колеги ще се опитам с няколко реда да опиша процедурата по свалянето на въпросния радиатор ,искам само да кажа ,че не ме бъде много в обясненията но ще се постарая
    .
    Необходими инструменти.
    Кръстата отверка
    звездогаечно ключе 7 и камък +удължител и тресчотка
    камък 10 или глухо ключе 10
    камък 13

    До тук добре сега първото нещо което трябва да свалите са чистачките след тях сваляте капака на бушоните (този които от там се сменя филтъра на климатика )след това развивате всички видии на декоративната кора която е под чистачките и леко я повдигате за да можете да откачите маркуча за пръскалките и я махате,след това махате и предпазния капак на самите бушони, след това махате рамената на чистачките (вадят се много лесно )както съм показал на снимката .Като махнете рамената се отваря доста място и там ще видите въпросната шина която я захваната за купето с две болчета с глава 10 ,преди обаче да развиете тях трябва да развиете 3-те видий който държат цялото парно въпросните видий са с глава 7, едната видия е точно под снопа с кабели .След това откачате всички букси от вентилатора за парното и издърпвате до бушоните ,след това развивате двете гайки който държат шината с бушоните и внимателно е вадите завъртате я и я слагате на мястото на чистачките .След това има две видийки който държат парното към вентилатора махате ги и тях (ще ги видите на снимката ).Тук вейче идва голямото приключение с другите 3 видий който са от другата страна ,за да се стигне до тях е необходимо да се повдигне кората която е м/у парното и двигателя от левия край и след това се бърка отдолу .След като сте развили всички видии има едно капаче което е в/у самото парно,което е захванато с 3 шайби (ще го видите на снимката ) като ги махнете не бързайте да го вадите има нещо като щипка малко по навътре в средата трябва да се освободи (аз е чупих)След като сте направили всичко това сте готови за вадене на самото парно което излиза много лесно без да се разкачат тръбите на климатика ,хващате цялата кутия и я издърпвате леко назад и после в дясно и я вадите навън (ще видите на снимката )Като махнете кутията ще видите клапата ,която се държи на 4-ри видийки махате ги и воаля .Радиатора се вади само с издърпване .
    Attached Files
    Alfa Romeo 166 2.0 TC

  • #2
    Големи благодарности, колега!

    Това е още един "златен" пост в раздела.

    Предполагам, че нямаш нищо против да го добавя към полезните връзки.



    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Много добре и полезно.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:48.

        Comment


        • #5
          Естествено че нямам нищо против колега
          Alfa Romeo 166 2.0 TC

          Comment


          • #6
            Предстои ми смяна на радиаторчето на парното.
            В AXM казаха че имат VALEO за 115 лв. и някакво китайско за 40 лв.
            В Тин-кар имат някакво (не можаха да ми кажат производител) за около 50.

            Впредвид на количеството необходим труд по подмяната му, клоня към VALEO - то.

            Ще съм ви благодарен, ако споделите лични впечатления и насоки.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Взимай Валеото,че при китайчето не се знае какво ще е топлоотделянето и макър с ново радиаторче може да нямаш хубаво парно.

              Comment


              • #8
                На бившата ми 166 и двата радиатора (този на парното и големият) бяха китайски ITN или нещо от сорта беше.
                Две години карах колата и я продадох но проблеми с тях не съм имал, взе ми ги приятел който се занимаваше с търговия на части, мисля ,че от евро07. Бях малко скептичен към тях щото са китайски но той ме увери ,че нямал оплакване от тях.
                EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                Comment


                • #9
                  приятел сменя на пежо въпросното радиаторче с Валео изкара го 1 година сега е с някво китайско вече 2 год. не е мръднало
                  Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                  Comment


                  • #10
                    Онзи ден го сменях и аз, взех от АХМ някво за 36 лева. Засега е добре.
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                    Comment


                    • #11
                      Бах ти и китайците
                      На Valeo - то в евро 07 му искат 146.
                      Ще помисля до петък и ще се мятам на нещо. В неделя, дано е хубаво времето, ще го сменям. Иначе днес оправях пораженията по модула за централното. Имаше 2 разядени от антифриза писти. Явно тоя теч е съвсем малък но е поне отпреди 2 месеца.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        аз имам от стъклото разлепено е
                        Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                        Comment


                        • #13
                          Мисля ,че го платих под 40лв, а големият към 170-180лв.
                          Не съм имал проблеми със загряването, колата си държеше 90 градуса и парното си духаше нормално.
                          Хванах го на време ,тъкмо беше протекло и не можа да ми направи беля на модулите.
                          EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                          Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                          Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                          Comment


                          • #14
                            Здр.колеги и аз да се вкл.аз също се мислех за Валео и китайско и накрая взех китайско по препоръка на момчето от магазина които ми е и голям приятел и ме увери че няма да имам никакви проблеми с китайския ,аз го взех за 30лв.За колегите които се съмняват в топло обмена аз не намирам разлика .
                            Alfa Romeo 166 2.0 TC

                            Comment


                            • #15
                              Преди около 3 години смених моето. Взех го за 30-тина лв, но ми казаха , че е корейско...Засега е добре...
                              sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                              Comment

                              Working...
                              X